Od ustanovitve leta 1918, sta se Masao Wada in Ryosuke Namiki odločila, da upoštevata pet načel vodenja podjetja:
1/ Sansha Teiritsu – Tri uravnotežene sile
Trinoga kitajska bronasta posoda za kuhanje je uporabljena za predstavitev ravnotežja v poslovanju. Vsaka noga predstavlja eno od treh udeležencev v komercialnih odnosih : proizvajalec, distributer in potrošnik. Če je ena od treh nog krajša ali daljša od ostalih dveh, posoda postane nestabilna. Verjamemo, da, če ena od treh strani trpi ali pridobiva preveliko korist na račun drugih dveh, posel ne more potekati normalno in dolgoročno.
2/ Ukiwa Seishin – Skupne radosti in trpljenje
Duh skupnih radosti in trpljenja ali princip solidarnosti je simboliziran z reševalnim pasom, ki je poslan, kadar je to potrebno, vključen pa je tudi v naš inicialni logotip.
Ta princip se razširi na komercialne odnose, v katerih močna solidarnost omogoča, da se občuti trpljenje in radost v iskanju skupnih ciljev. Tako podjetje in njegovi distribucijski centri morajo delati skupaj v harmoniji, da bi lahko prosperirali.
3/ Nankan Toppa – Premagovanje težav
Ta princip ilustrira duhove mornarjev, ko so morali premagovati težave :
Kapitan neprestano priganja posadko, da vadijo za primer nesreče in nikoli ne spregleda mogoče katastrofe => priprava.
Celotna posadka se z nadčloveškimi napori podreja nadrejenim in opravlja dolžnosti brez razmišljanja za svojo varnost => reakcija.
To mora biti vodilo managementa podjetja, da bi se dosegli najboljši možni rezultati.
4/ Ichinichi Ishiin – Korak na dan
V pomorskem žargonu je pilot vodnik in vodja. Če pilot obdrži konstanten napredek, korak po korak, bo njegova ladja na koncu najhitejša. Ta princip je simbol našega izreka « počasi, a sigurno ».
Zaradi tega moramo dnevno vlagati napore, da postanemo najboljše podjetje. S to filozofijo je Masao Wada prvi proizvod podjetja imenoval « PILOT ». Brez konstantnih naporov za napredek lahko tudi vodje propadejo.
5/ Sishei Shinken – Pristop resnične pripadnosti
Nič ni nemogoče, če imamo na voljo vire in sredstva. Za nas to pomeni, da, vkolikor je ideja ali projekt zanimiv, brez resnega napora, uspeha ne bo. To predstavlja neizčrpno filozofijo, ki jo osvajamo skozi raziskovanja in razvoj, proizvodnjo in marketing. Vsled tega smo sebe vedno postavljali na mesto potrošnika, zaradi česar nam je uspelo zadržati iskren in predan pristop.
Top kolekcije
Priljubljena in za dnevno rabo nujna pisala...Izberite svojega šampiona!