Naša misija

Že več kot 100 let PILOT zagotavlja najkakovostnejša pisala in inovativne rešitve, s katerimi lahko najbolje izkoristimo svoj rokopis in dosežemo tisto, kar je najpomembnejše.

Danes so zasloni in pametni telefoni sestavni del našega živlenja, a pisanje še vedno temeljno vpliva na delovanje možganov. Bolj kot kdaj koli prej je Pilotova misija “Podpreti pisanje tako, da povabi vsakogar, da napiše svoj svet”.

Ne glede na to ali ste v šoli, v pisarni ali doma:

v vašem življenju 
bo vedno na voljo pisalo Pilot, s katerim boste pisali svoj svet.

Vrednote blagovne znamke

Kakovost

Danes je PILOT eden redkih proizvajalcev na svetu, ki je sposoben izvesti vse potrebne faze pri razvoju pisal. PILOT jamči za brezhibno kakovost svojih izdelkov. V skladu s svojim japonskim poreklom, je vsaka tovarna predmet strogih proizvodnih procesov in nadzora. Vsak izdelek je sistematično testiran na koncu proizvodne verige.

Inovacije

Zahvaljujoč zelo visoki stopnji inovativnosti v kombinaciji z veliko industrijsko naravnavostjo, je PILOT uvedel  nove tehnologije, ki so popolnoma spremenile podobo kulture pisanja.

Trajnost

Pri PILOT-u nenehno uvajamo inovacije, da bi bila naša pisala  okolju prijaznejša. Vse naše pobude se osredotočajo na PISANJE BOLJE Z MANJ, s ciljem, zmanjšati ekološki vpliv naše proizvodnje, hkrati pa ohraniti že pridobljene standarde kakovosti in inovativnosti.

Pilot

Zahvaljujoč svojemu strokovnemu znanju, je blagovna znamka PILOT vodilna v tehnologiji pisal po vsem svetu. Danes so pisala PILOT na voljo po vsem svetu: podjetje je pionir in vodilno na svojem trgu, št. 1 v kategoriji rolerjev ter ustvarjalec in igralec št. 1 v termosenzibilnem segmentu.

Japonsko

podjetje

2600

zaposlenih po vsem svetu leta 2023

100

Prisoten v več kot 100 državah po vsem svetu

113

milijard jenov* (*Promet skupine 2022)

Več kot 100 let zgodovine

Prva pisala PILOT so nastala na Japonskem leta 1918. Ustvarila sta jih dva pomorska inženirja, Ryosuke Namiki in Masao Wada v trgovski mornarici.

Kot poklon svoji skupni strasti do morja, sta blagovno znamko poimenovala PILOT po paradni ladji, ki vodi floto.

Naši izzivi

Pišite bolje z manj

Ohranjanje okolja je velik izziv, ki že dolgo vodi naša dejanja in razmišljanja. Ta pristop nenehnega izboljševanja je bil nagrajen z doseganjem zelo selektivnega certifikata EMAS in norme ISO 14001. Ponosni na te mejnike, nadaljujemo svoja prizadevanja z akcijskim načrtom, ki temelji na 4 bistvenih stebrih, naših 4R.

Recikliraj

 Uporaba reciklirane plastike.

Zmanjšaj

Manj plastike v naši embalaži.

Zamenjaj

Zamenjajte polnilo, ne pisla.

Zbiraj

Zmanjšanje onesnaževanja z zbiranjem plastičnih odpadkov iz oceanov.